Patient Satisfaction Survey Name Phone No Ease of making appointment by phone ( سهولة تحديد المواعيد عبر الهاتف ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Appointment available within a reasonable amount of time ( هل تم الدخول على الموعد خلال فترة زمنية معقولة ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Waiting time in the reception area (وقت الانتظار في منطقة الاستقبال ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA The duration of the consultation with your physician (المدة الزمنية للاستشارة الطبية التي وفرها لكم الطبيب) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Keeping you informed if your appointment time was delayed (إطلاعك على ما إذا كان موعدك قد تأخر. ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Ease of getting a referral when you needed (سهولة الحصول على الإحالة عند الحاجة. ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA The caring concern of our nurses / medical assistants (اهتمام رعاية الممرضات / المساعدين الطبيين لدينا ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA The professionalism of our lab or x-ray staff. (الاحتراف في المختبر و طاقم الأشعة السينية ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA The physician consultation and his explanation of your health condition and the procedures required (استشارة الطبيب و شرحه لحالتك الطبية و الإجراءات الخاص بك ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Your test results reported in a reasonable amount of time (تم الإبلاغ عن نتائج اختبارك في فترة زمنية معقولة (إن أمكن) ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Please rate your satisfaction with the overall quality of care you received during your telemedicine ( يرجى تقييم رضائك عن جودة الرعاية العامة التي تلقيتها خلال موعد الطب عن بُعد الخاص بك ) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Your overall satisfaction from the service you received in Max Care (رضلكم بشكل عام عن الخدمات المقدمة في مركز ماكس كير الطبي) Excellent Very Good Good Fair Poor NA Additional Comments (تعليقات اضافية ) Submit